Vývoj Anthem byl složitý, první oficiální záběry byly "podvrhem"
Nebyl to jeden, dva ani deset, ale skoro dvacet vývojářů, kteří prozradili, že vývoj Anthem byla doslova noční můra. Proč? Když ukázali v roce 2017 první gameplay na E3, neměli hotovou ani jednu misi.
Že s vývojem Anthem nebylo něco v pořádku jsme si všimli hned po vydání, hra nebyla absolutně v ideálním stavu a celkově vypadala "jinak", než původně v demu na E3 2017. A přesně to nyní potvrdily skoro dvě desítky vývojářů. Když EA ukázalo první a naprosto nádherný gameplay na E3 2017, nešlo o pravé gameplay záběry, ale o totální podvrh, nikdo to nehrál, postavy ještě neuměly létat a BioWare nemělo hotovou ani jednu misi.
To však není celé, EA zadalo tvůrcům z BioWare jasné pokyny co dělat, ti si však nebyli jistí, zda-li vše, co viděli v ohromujícím traileru vůbec dokáží udělat. Několikrát si řekli, že postavy zkrátka létat nebudou, pak že zase budou. Problémy dělala i velikost map a jejich rozloha.
Byl to jeden z dalších důkazů, že dělat pod EA je katastrofa, tvůrci ve studiu pomalu žili a trávili celé dny, jen, aby stihli vše do data vydání.
Zdroj: Kotaku