Vývoj Anthem byl složitý, první oficiální záběry byly "podvrhem"
i Zdroj: Spite.cz
Anthem Novinka Vývoj Anthem byl složitý, první oficiální záběry byly "podvrhem"

Vývoj Anthem byl složitý, první oficiální záběry byly "podvrhem"

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

4. 4. 2019 15:33

Nebyl to jeden, dva ani deset, ale skoro dvacet vývojářů, kteří prozradili, že vývoj Anthem byla doslova noční můra. Proč? Když ukázali v roce 2017 první gameplay na E3, neměli hotovou ani jednu misi.

Reklama

Že s vývojem Anthem nebylo něco v pořádku jsme si všimli hned po vydání, hra nebyla absolutně v ideálním stavu a celkově vypadala "jinak", než původně v demu na E3 2017. A přesně to nyní potvrdily skoro dvě desítky vývojářů. Když EA ukázalo první a naprosto nádherný gameplay na E3 2017, nešlo o pravé gameplay záběry, ale o totální podvrh, nikdo to nehrál, postavy ještě neuměly létat a BioWare nemělo hotovou ani jednu misi. 

To však není celé, EA zadalo tvůrcům z BioWare jasné pokyny co dělat, ti si však nebyli jistí, zda-li vše, co viděli v ohromujícím traileru vůbec dokáží udělat. Několikrát si řekli, že postavy zkrátka létat nebudou, pak že zase budou. Problémy dělala i velikost map a jejich rozloha. 

Byl to jeden z dalších důkazů, že dělat pod EA je katastrofa, tvůrci ve studiu pomalu žili a trávili celé dny, jen, aby stihli vše do data vydání. 

Zdroj: Kotaku

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama