XDefiant řekl poslední slovo. Servery jsou offline, producent hry nadobro skončil s hrami
Slabý marketing a špatně zvolený engine. Producent hry XDefiant se vyjádřil k ukončení podpory a oznámil, že definitivně odchází z herního průmyslu.
Zhruba v polovině minulého roku mělo tvůrčí studio Ubisoft San Francisco velké plány, chtělo v rámci měsíců do hry XDefiant přinést další zajímavé charaktery, jako například Assassin's Creed nebo Rabbids. Ovšem už pár týdnů po této informaci se objevila spekulace, že by XDefiant mohlo zhruba po roce od spuštění skončit, to vedení Ubi popřelo.
Uběhly zhruba dva měsíce a francouzské vydavatelství oficiálně oznámilo, že 3. června 2025 přejdou servery do režimu offline a XDefiant nebude nadále hratelný. Osudný den nadešel, hra je offiline a pravděpodobně o ní už nikdy neuslyšíme.
XDefiant definitivně končí
XDefiant bude po roce od vydání definitivně zrušen. Další obsah se nechystá a servery brzy přejdou do offline režimu.
A neuslyšíme ani o producentovi hry, Marku Rubinovi, který po neúspěchu ambiciózní first-person střílečky v rozsáhlém příspěvku oznámil, že definitivně opouští herní průmysl.
Chci poděkovat všem, kteří ji hráli, a všem, kteří ji propagovali, ať už jste byli velkými tvůrci obsahu nebo jen fanoušky.
napsal Rubin, a dodal: “Bylo toho více, proč XDefiant neuspěl. Dostal málo marketingu a byl špatně zvolen herní engine [Snowdrop, který využívá například The Division nebo Avatar, pozn. redakce], nebyl pro takovou hru ideální. Interní enginy už nejsou tak cennou investicí, jakou bývaly, a často jsou odsouzeny k tomu, aby zaostávaly za velkými enginy, jako je Unreal Engine.”
Mark Rubin se dříve aktivně podílel na sérii Call of Duty a byl pro XDefiant důležitou součástí. Podle jeho výpisu pracoval například na Call of Duty: Modern Warfare.