Dead Island

Dead Island

PEGI 18
Techland
Deep Silver
6. 9. 2011
FPS, Akční, Otevřený svět, Se zombie
Česká
Anglická
Windows PC
PlayStation PlayStation 3
Xbox X360
?
Hodnocení Redakce Spite.cz
Hodnocení Redakce Hrej.cz
Hodnocení Redakce Zing.cz
Hodnocení Čtenáři

Dead Island je hororová first-person survival hororová akce, která vypráví příběh zamilovaného párečku (není to uzenina, ale dvojice lidí), jejichž vysněná dovolenka se mění v pořádnou torturu v momentě, kdy s nimi spadne letadlo. Milenci jsou rozděleni a hráč přebírá roli muže, který musí překonat nástrahy ostrova plného nemrtvých obyvatel, aby našel svoji družku a oba dva se pak zachránili. Dead Island má být nelineární FPS s inovativním systémem zaměřování  a poměrně benevolentním soubojovým systémem, kdy může hráč pro likvidaci nemrtvoláků použít víceméně vše, co mu přijde pod ruku. Tvůrci hovoří o brutálních soubojích, kterým dominuje realistická fyzika a nepředvídatelné chování nepřátel, kteří by měli na zásahy kulek i jiných zbraní a předmětů reagovat jako ve skutečnosti. Vzhledem k tomu, že se však většina z nás nedostala ve skutečnosti dále než k fackám, tak je těžké posoudit, jak moc realisticky budou zombácí-nemrtváci na údery reagovat. V rámci podpory realistické fyziky bude hráč moci k likvidaci soupeřů použít i ničivých vlastností tekutin, elektřiny a plynu. Co třeba nahnat nemrtvoly do vodou zatopené oblasti a pak je skupinově usmažit s pomocí elektřiny? No mělo by to jít, stejně jako když zapálíte jednoho protivníka, který pak plamenem nakazí i své souputníky. Skupinový oheň bude na střeše, jak se říká. NPC nepřátelé by měly jednat spontánně a ne dle předem daných algoritmů. Navíc jim tvůrci přidělili několik druhů inteligence, takže se budou jinak chovat osamoceně a jinak ve skupinkách. Svět okolo hráče by si měl existovat po svém i bez zásahu hráče. Když v něm však hráč začne páchat neplechu, tak by se měla situace měnit. Z toho vyplývá, že bude mít hráč poměrně solidní spektrum možností, jak situaci v herním světě – a to kromě jiného znamená i šíření smrtelné nákazy – ovlivnit ku svému prospěchu.

Reklama
Top 10 her, na které jsme se těšili, ale nakonec nás zklamaly

Top 10 her, na které jsme se těšili, ale nakonec nás zklamaly

Na některé hry se zkrátka těšíme více, než na ty ostatní. O to větší je pak naše zklamání. Pro top 10 příkladů takových her nemusíme chodit zase tak daleko do minulosti.

6. 1. 2025 13:00
4
5 videoherních filmů, které nikdy nevznikly, ale možná měly

5 videoherních filmů, které nikdy nevznikly, ale možná měly

Filmům podle her se z různých důvodů příliš nedaří. My vám ale představíme 5 videoherních filmů, které měli vzniknout ale nakonec se tak nikdy nestalo.

28. 12. 2024 15:00
Reklama
Reklama
Reklama