EA: Soustředíme se na výkon, ray-tracing v Battlefield 6 nebude
Battlefield 6 nedostane ani základní prvky technologie ray-tracing. Electronic Arts uvedlo, že výkon hry má prioritu.
Ray-tracing dnes najdeme v mnoha hrách, především pak v příběhových, kde hráči kolikrát pominou snímky za sekundu a raději si vychutnají hru s realistickými slunečními paprsky, stíny, odrazy skel či vody, podlahy a speciálními efekty nebo mlhou či kouřem. Zkrátka ray-tracing je naprosto parádní technologie, nicméně nehodí se například do Battlefield 6, čehož si je vydavatelství Electronic Arts vědomo. Vše se vsází na výkon, nikoliv “kvalitu obrazu”, což samozřejmě ocení především PC hráči, kteří využijí každé FPS.
“Ray-tracing nebudeme mít a ani s ním nemáme žádné plány v blízké budoucnosti. To proto, že jsme se chtěli zaměřit na výkon. Chtěli jsme se ujistit, že veškeré naše úsilí bude zaměřeno na co největší optimalizaci hry pro výchozí nastavení a uživatele. Poměrně brzy jsme se rozhodli, že ray-tracing prostě dělat nebudeme."
Battlefield 6 se ukázal ve 13minutové ukázce na mapě Operation Firestorm
Nepříliš kvalitní záběry ukázaly hned 13 minut hraní Battlefield 6 na oblíbené mapě Operation Firestorm. Ta v betaverzi chyběla.
Battlefield 6 dorazí 10. října 2025 na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Nicméně ještě v tuto chvíli si jej můžete zahrát prostřednictvím Battlefield Labs, které bylo spuštěno absolutně nečekaně minulý týden v pátek.