Na Half-Life 3 mají pracovat ti nejlepší vývojáři z branže
i Zdroj: Spite.cz / Vygenerováno AI ChatGPT
Novinka Na Half-Life 3 mají pracovat ti nejlepší vývojáři z branže

Na Half-Life 3 mají pracovat ti nejlepší vývojáři z branže

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

2
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Insider tvrdí, že se na vývoji Half-Life 3 podílejí tvůrci nejúspěšnějších her posledních let, zmiňuje například The Last of Us, God of War nebo Spider-Mana.

Reklama

Začátkem srpna se objevilo hned několik náznaků toho, že by Valve mohlo v následující době nečekaně představit Half-Life 3. Ohledně dlouho vyhlíženého pokračování této legendární série se mluví dlouho, tak že by konečně? Posledně jsme se dozvěděli, že by HL3 mělo nabídnout polootevřený svět a cyklem dne a noci. 

Uběhlo pár týdnů a insider přináší nové informace. Například tvrdí, že studio Valve v poslední době nabírá nové talentované vývojáře, kteří se podepsali pod velmi úspěšné příběhové hry. Dokonce zmínil, kdo se k Valve měl přidat, údajně jsou to bývalí tvůrci her The Last of Us, God of War, Ghost of Tsushima, Wolfenstein, Marvel's Spider-Man nebo tvůrci módu Half-Life: Caged.

Half-Life 3 na obzoru? Valve rozběhlo práce na projektu White Sands
i Zdroj: Spite.cz / Vygenerováno pomocí Gencraft

Half-Life 3 na obzoru? Valve rozběhlo práce na projektu White Sands

Half-Life 3 potvrzen! Jinak jsme samozřejmě tento článek začít nemohli. Společnost Valve podle výpisu pracuje na neoznámeném projektu White Sands.

A to není všechno. Podle jeho zdrojů by se Half-Life 3 mohl vyznačovat hlubokou úrovní interakce s prostředím, která hráčům umožní manipulovat s ohněm, teplotou a materiály. Tento prvek je naznačen zavedením „atributů povrchu“ v nedávných aktualizacích hry Deadlock, které určují, jak různé materiály reagují na akce hráčů a na okolní prostředí. Valve usiluje o vytvoření pohlcujícího zážitku, kde dynamické systémy ovlivňují chování NPC, dostupnost zbraní a distribuci zdrojů na základě hráčských rozhodnutí a změn v okolí.

Half-Life 3 by také mohl využít kombinaci procedurálního generování a ručně vytvořených zážitků, což by vedlo k otevřenějšímu hernímu světu. Valve se možná zaměřuje na nové systémy a nástroje založené na voxelech, které by hráčům poskytly větší svobodu a možnost interakce s herním světem. Tento přístup by mohl přinést dynamičtější a více zničitelné prostředí, které by reagovalo na hráčovy akce.


Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama