Všichni víme, že Skull & Bones nemá větší hodnotu než 40 dolarů, řekl jeden z tvůrců
Ubisoft to za Skull & Bones schytává ze všech stran. Nohy mu nyní doslova podrazil i jeden z vývojářů hry, když pronesl: "Víme, že hra nemá vyšší hodnotu než 40 dolarů."
Ani dnešek se nevyhne nejvíce diskutované hře posledních několika dnů, Skull & Bones. O neúspěchu, který bohužel zažívá a dal se předpokládat, přichází další informace ze zákulisí, která nejen hře, ale celkově Ubisoftu doslova podráží “nohy".
Myslím, že všichni víme, že se jedná o hru v nejlepším případě za 30 až 40 dolarů, ale není v naší moci určovat tyto věci,
nechal se slyšet jeden z vývojářů, který na hře pracoval (s informací přišel Insider Gaming). Vlastně neřekl nic, co bychom všichni dobře nevěděli. Jak jsem již několikrát avizovali, Skull & Bones není doslova špatnou hrou, hráči ve hře mohou strávit stovky hodin, nabízí příjemné přizpůsobení lodí, krásný a obrovský otevřený svět nebo parádní lodní bitvy připomínající úspěšný Assassin's Creed 4: Black Flag. Na čem se ale jistě všichni shodneme, hra rozhodně neměla vyjít pod cenovkou 70 dolarů. Přesně, jak řekl její tvůrce, má hodnotu maximálně 40 dolarů, my jsme tedy byli o něco přísnější, osobně bych to klidně viděl na free-to-play titul, jenže, nejde to, proč?
Skull & Bones v launch traileru
Skull & Bones nemohlo být cenově dostupnější. Ubisoft do vývoje této hry investoval obrovské finanční prostředky, údajně více než 120 milionů dolarů, navíc zahrnuty jsou i investice ze strany Singapurské vlády. Tento obrovský finanční závazek byl jedním z hlavních důvodů, proč i přes problémy během vývoje hra nikdy nemohla být zrušena. Bylo tedy očekávatelné, že Ubisoft stanoví vyšší cenu pro tuto hru, což bylo ještě podpořeno tím, že ji označil za první "AAAA" titul, což naznačuje vysoký rozpočet, ale nezaručuje automaticky revoluční zážitek.
Skull & Bones vyšlo 16. února 2024 ve verzích PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. V recenzích bohužel dodnes sbírá velmi podprůměrné recenze, aktuálně je na 6 / 10.