Vývoj Anthem od BioWare měl trvat pouhých 15 měsíců
Jak se zdá, s Anthem to nikdy nebylo jednoduché, k tomu se také vyjádřil bývalý vývojář Ian Saterdalen, ten prozradil, že na hře se pracovalo jen 15 měsíců, EA pak mělo nutit vývojáře pracovat i 70 hodin týdně po celou dobu.
Když Electronic Arts a BioWare v roce 2017 společně oznámily kooperační hru Anthem, vypadala naprosto epicky, první CGI teaser byl úžasný plný atmosféry. V roce 2019 jsme se dozvěděli, že údajné první gameplay záběry byly podvrhem, BioWare prý nemělo hru v takovém stavu, aby ukázalo hratelnost. Hry jsme ještě tentýž rok dočkali, nicméně v recenzích propadla. Za prvé vůbec nevypadala jako při prezentaci, za druhé neměla dost obsahu a navíc byla plná chyb a rychle přicházela o aktivní hráče.
Po letech od vydání se k problémovému vývoji vyjádřil bývalý tvůrce Ian Saterdalen. Veřejně prozradil, že vývoj hry trval pouhých 15 měsíců, přičemž hry podobného typu a rozsahu potřebují minimálně jednou tolik. Vývoj byl zkrátka uspěchaný, EA chtělo Anthem vydat co možná nejrychleji, což ve studiu způsobilo, že vývojáři pracovali týdně i 90 hodin. Dnes o Anthem neštěkne ani pes, a co se týče druhého dílu, ten bychom rozhodně neočekávali. BioWare aktuálně pracuje na novém Mass Effect a Dragon Age: Dreadwolf.