Plošinovka Possessor(s) se představuje v novém traileru
i Zdroj: Heart Machine
Novinka Plošinovka Possessor(s) se představuje v novém traileru

Plošinovka Possessor(s) se představuje v novém traileru

Dominick Tomanec

Dominick Tomanec

1
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Dystopická akční plošinovka Possessor(s) ukázala několik málo minut ze své hratelnosti. Co dalšího o ní momentálně víme a co můžeme očekávat?

Reklama

Postapokalyptická akční plošinovka s hlubokým příběhovým podtónem nikdy nebyla zrovna typickou videoherní kombinací. O to radostnější proto je, když se právě takového projektu s péčí a srdcem ujme videoherní studio, které přesně ví, jak potěšit skalní fanoušky žánru. Právě tímto případem je chystaná ambiciózní akční plošinovka Possessor(s) od společnosti Heart Machine.

Ta se nám dnes po dlouhé době opět předvedla spolu s novým trailerem, který kromě komentářů samotných tvůrců představil i několik minut ukázek samotné hratelnosti. Zvláště v současné době se titul jistě nevyhne nejednomu srovnání s nedávno vydaným Hollow Knight: Silksong, který jak už jistě víme, doslova vybouchl.

Podobně jako zmíněný kousek se totiž Possessor(s) velmi zaměřuje na dynamickou akci, kombinující zábavné bojové sekvence s poměrně otevřeným zkoumáním rozsáhlého propojeného světa. Podstatně větší důraz ovšem klade na vizuální stránku, která je příjemným mixem trojrozměrných pozadí a ručně kreslených herních prvků, navíc doplněných o vynikající dynamické nasvětlení jednotlivých scén a lokací. Celek pak může místy působit jako vystřižený z komiksových stránek.

Jakožto hráč se ujímáme role protagonistky Lucy, jež je zároveň hostitelkou ne příliš nápomocného démona Rhema, který se stará o stav jejich fyzické schránky. Společně pak prozkoumáváme trosky dystopického města, zničeného nejmenovanou korporací, které nás místy dokáže fascinovat a jindy zase k smrti děsit svou hororovou atmosférou.

Klíčem k hratelnosti je zde podobně jako u jiných plošinovek rychlá akce a důraz na hráčovu přesnost a schopnost zdolávat rozličné překážky. Průzkum onoho města vám tak neztíží jen všudypřítomní démoni, převtělení do nezvyklých podob, ale také herní prostředí z per samotných vývojářů.

V průchodu nám ovšem nebude nápomocný pouze náš „kapesní“ démon, ale také celá řada jedinečných schopností, jež je nutné využívat ve správný okamžik pro pohyb i boj. Těch bude přibývat spolu s prozkoumanými oblastmi, z nichž se každá může honosit vlastním jedinečným designem a NPC postavami, s vlastními příběhy a motivacemi.

Ve výsledku se tak z toho, co zatím víme, může jednat o mimořádně ambiciózní projekt, který i v dnešní náročné době dokáže zazářit. Titulu Possessor(s) bychom se mohli dle aktuálních informací dočkat již 11. listopadu tohoto roku a to jak na počítače, tak i na nejnovější řady konzolí PlayStation a Xbox.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama