Wonder Woman měla projít restartem, vydání je prý roky daleko
Další finanční propad pro Warner Bros Games? Wonder Woman mělo stát 100 milionů dolarů, vývoj však prošel restartem a vydání je roky daleko.
Zdá se, že posledních několik měsíců, ne-li let, je velká část herního průmyslu v krizi, a týká se to bohužel většinou těch největších společností. Nebudeme tu teď opakovat názvy těchto studií, vy už jistě víte, o koho se asi jedná, probíráme to ve výsledku velmi často.
Problémy má bohužel i herní divize Warner Bros. Prvním velmi nepodařeným titulem byla příběhová hra Gotham Knight, to ale nikdo asi nečekal, že Suicide Squad na tom bude ještě hůř. Krize ale údajně pokračuje. Jason Schreier přišel s informací, že WB Games mělo nechat restartovat roky připravovanou akční adventuru, nejhorší na celém příběhu však je, kromě té “zcela zbytečné” a obrovské práce autorů, že vývoj měl doposud vyjít na 100 milionů dolarů.
První pohled na hru Wonder Woman, uniklo několik obrázků a popisek
Na internet unikl oficiální popisek a několik konceptů z Wonder Woman. Nově se dozvídáme, že ve hře uvidíme i další známé postavy z DC univerza.
Změny, které neoceníte
Novinář Jason Schreier navíc ve svém článku na serveru Bloomberg tvrdí, že sice vývoj pravděpodobně pokračuje, nicméně s velkými změnami. Možná víte, minimálně my o tom spoustu krát psali, že si WB Games nechalo kdysi patentovat oblíbený Nemesis systém. Říkáte, že nevíte, jak přesně funguje? Ve zkratce - máte velitele nepřítele, toho však zabijete, a co dál? Zatímco v jiných hrách se nic nestane, v těch od studia Monolith se mrtvý šéf nahradí dle hodnosti postav pod ním. Více jsme se tomu věnovali v článku.
Tak přesně tento systém bylo to jediné, proč já osobně jsem se na Wonder Woman těšil, jenže Nemesis mělo být odstraněno, tvrdí Jason. Co bude s hrdinkou dál, je ve hvězdách, jestliže ale vývoj pokračuje, rozhodně neočekávejme vydání letos, jak se již nějakou dobu spekulovalo.