Recenze DLC - Destiny 2: The Edge of Fate | Kapitola 4
Seznam kapitol
V minulé sáze jsme byli legendy, nyní je načase stát se zbraní. Počátek nové Fate ságy Destiny 2. Přinášíme recenzi očekávaného DLC.
I po skončení hlavní kampaně zůstává Maya Sundaresh nadále hrozbou. V raidu se ukazuje, že její Vexové pátrali po místech výskytu ostatních členů Nine. Maya plánovala vyměnit současnou Zemi za její verzi z období Golden Age pomocí síly Nine. Když zjistila, že to není možné a III nesplní její přání, přenesla ho do naší reality, čímž způsobila jeho smrt. V raidu „Desert Perpetual“ pak svádíme boj proti Vexům, kteří se snaží navázat kontakt s dalšími členy Nine, a Chioma Esi (jedna její Vex kopie), Mayina manželka, nám pomáhá lépe pochopit Mayiny motivace i zastavit její záměry.
The Desert Perpetual je zasazen do prostředí připomínajícího dungeon Prophecy, zaměřeného na tematiku Nine, a zároveň v něm bojujeme proti Vexům. Oproti Vault of Glass zde ale prostředí nevytvářeli Vexové. Všichni, kteří se zde nacházejí, mají vlastní úkoly a fungují spíše jako průzkumníci. Samotné prostředí i mechaniky raidů v Destiny jsou tradičně propracované a ani tentokrát tomu není jinak. Propojení témat Nine a Vex je velmi povedené. Stejně jako na Kepleru není raid lineární a nepostupuje se jen z bodu A do bodu B – hned na začátku se ocitáte v aréně s hlavním bossem, ale než se s ním utkáte, musíte nejprve porazit tři další. Díky nelineárnímu přístupu si navíc můžete vybrat sami s kým začnete.
Každý boss má unikátní mechaniky a celkově patří tento raid k těm složitějším. I na běžnou obtížnost často sebemenší chyba znamená wipe celého týmu. Obávám se, že podobně jako u loňského Salvation Edge bude vyšší náročnost řadu hráčů odrazovat. Navíc, jak už jsem zmínil, odměny v podobě zbraní a armoru na nižší obtížnost příliš neodpovídají vynaložené námaze, a pokud chcete získat vyšší tier odměny, musíte zvýšit obtížnost raidu – což zvládne jen menší část komunity.