Galerie 6
Recenze DLC - Destiny 2: The Edge of Fate
i Zdroj: Bungie
Destiny 2: The Edge of Fate Recenze Recenze DLC - Destiny 2: The Edge of Fate

Recenze DLC - Destiny 2: The Edge of Fate | Kapitola 4

Milan Urbanec

Milan Urbanec

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X/S Xbox Xbox One

Seznam kapitol

1. Novinky 2. Kampaň 3. Příběh 4. Raid 5. Závěr

V minulé sáze jsme byli legendy, nyní je načase stát se zbraní. Počátek nové Fate ságy Destiny 2. Přinášíme recenzi očekávaného DLC.

Poslechni si audioverzi
00:00:00
00:00:00
👉 Playlist připraven! Poslechni si všechny články zde.
Reklama

Recenze DLC - Destiny 2: The Edge of Fate
i Zdroj: Bungie / Autor

I po skončení hlavní kampaně zůstává Maya Sundaresh nadále hrozbou. V raidu se ukazuje, že její Vexové pátrali po místech výskytu ostatních členů Nine. Maya plánovala vyměnit současnou Zemi za její verzi z období Golden Age pomocí síly Nine. Když zjistila, že to není možné a III nesplní její přání, přenesla ho do naší reality, čímž způsobila jeho smrt. V raidu „Desert Perpetual“ pak svádíme boj proti Vexům, kteří se snaží navázat kontakt s dalšími členy Nine, a Chioma Esi (jedna její Vex kopie), Mayina manželka, nám pomáhá lépe pochopit Mayiny motivace i zastavit její záměry.

The Desert Perpetual je zasazen do prostředí připomínajícího dungeon Prophecy, zaměřeného na tematiku Nine, a zároveň v něm bojujeme proti Vexům. Oproti Vault of Glass zde ale prostředí nevytvářeli Vexové. Všichni, kteří se zde nacházejí, mají vlastní úkoly a fungují spíše jako průzkumníci. Samotné prostředí i mechaniky raidů v Destiny jsou tradičně propracované a ani tentokrát tomu není jinak. Propojení témat Nine a Vex je velmi povedené. Stejně jako na Kepleru není raid lineární a nepostupuje se jen z bodu A do bodu B – hned na začátku se ocitáte v aréně s hlavním bossem, ale než se s ním utkáte, musíte nejprve porazit tři další. Díky nelineárnímu přístupu si navíc můžete vybrat sami s kým začnete.

Každý boss má unikátní mechaniky a celkově patří tento raid k těm složitějším. I na běžnou obtížnost často sebemenší chyba znamená wipe celého týmu. Obávám se, že podobně jako u loňského Salvation Edge bude vyšší náročnost řadu hráčů odrazovat. Navíc, jak už jsem zmínil, odměny v podobě zbraní a armoru na nižší obtížnost příliš neodpovídají vynaložené námaze, a pokud chcete získat vyšší tier odměny, musíte zvýšit obtížnost raidu – což zvládne jen menší část komunity.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama